/Хто й навіщо скуповує цифрові землі за мільйони доларів? І як вони на цьому заробляють

Хто й навіщо скуповує цифрові землі за мільйони доларів? І як вони на цьому заробляють

Минуло 10 років з моменту відправлення першого контейнерного поїзда з Китаю до ЄС. За цей час з Піднебесної до Європи і назад загалом проїхало понад 33 тисячі контейнерних поїздів. Фахівці AsstrA-Associated Traffic AG розповіли, як у 2021 виглядає ситуація з доставками контейнерних вантажів прискореними поїздами.

Владислав Мартін, керівник відділу залізничних контейнерних перевезень Китай-ЄС

Доставки прискореними контейнерними поїздами (скор. УКП) вивели міжнародну торгівлю на новий рівень. Альтернатива морським та авіа перевезенням дозволила виробникам, переважно товарів широкого споживання та електроніки, швидко та безпечно доставляти продукцію з Піднебесної до Європи. Про затребуваність альтернативної пропозиції говорять і цифри. Обсяг перевезень AsstrA УКП з Китаю до ЄС за перші три квартали поточного року становив 2800 TEU.

Популярністю серед клієнтів групи компаній за напрямом КНР-ЄС користуються перевезення до Польщі, Чехії, Німеччини, Угорщини та Італії. Термін доставки від дверей до дверей в ці країни варіюється від 25 до 35 днів. Група компаній організовує перевезення до всіх країн Європи. Найвіддаленіший пункт доставки КПК з Китаю – це Іспанія. Протяжність маршруту Іу-Мадрид складає 13 000 км.

З 2021 року на карті Європейського Союзу з’явилася нова точка доставки контейнерними поїздами – Франція. У першому кварталі команда відділу залізничних контейнерних перевезень Китай-ЄС в AsstrA відправила вантаж корпоративного клієнта першим УКП з Піднебесної до Франції.

Команда AsstrA в Шанхаї працює безпосередньо з операторами поїздів, що дозволяє уникнути посередників та оптимізувати вартість, забезпечуючи прозорість ланцюжка постачання. Спеціалісти групи компаній забезпечують додатковий сервіс корпоративним клієнтам: перша та остання миля, митні послуги, деконсолідація та консолідація, організація завантаження вантажів у контейнери.

Катерина Воронова, керівник відділу залізничних контейнерних перевезень Китай-СНД

У країнах СНД та Середньої Азії присутні локальні офіси AsstrA, які забезпечують прийом вантажів на станції та організовують доставку до складу вантажоодержувача. Важливо пам’ятати, що УКП слідують за певним маршрутом, завдяки чому досягається короткий транзитний час. Корпоративні клієнти з Fashion&Beauty, High-Tech та автомобільної промисловості цінують контейнерні поїзди саме за швидкість.

Якщо потрібне перевезення до станції, куди не слідує контейнерний поїзд, експерти компанії організовують повагонну/одиночну відправку до місця призначення або доставку авто транспортом зі станцій прибуття УКП.

Команда AsstrA організовує доставки УКП на замовлення клієнта на будь-яку станцію (англ. customer dedicated train). Об’єм контейнерного поїзда становить від 44 до 62 сорокафутових контейнерів. Загалом група компаній організувала перевезення понад 6000 TEU з Китаю до країн СНД прискореними поїздами за період січень-вересень 2021 року.

Ірина Заїка, експедитор відділу залізничних контейнерних перевезень Китай-СНД

Перевезення прискореними контейнерними поїздами з Китаю динамічно розвиваються і в Україну. Сервісом користуються не лише українські корпоративні клієнти, а й партнери із Євросоюзу. УКП до станції Київ Ліски залишається чудовою альтернативою при проблемах із бронюванням місць на європейські потяги. Вдале розташування країни дозволяє організувати доставку на останній милі за короткий термін, а команда AsstrA оформить документи для реекспорту товарів відповідно до чинних правових норм.