/SEO стратегія – як вийти в Топ

SEO стратегія – як вийти в Топ

SEO – це найкращий спосіб збільшити присутність бренду в Інтернеті, залучити потенційних клієнтів і збільшити дохід. Тож не дивно, що дедалі більше і більше компаній по всьому світу використовують SEO, щоб отримати вищий рейтинг в органічному пошуку. 

Разом із фахівцями студії Ямбус спробуємо розібратися, якою має бути SEO-стратегія, з яких етапів вона має складатися і що здатна дати.

Що таке пошукова оптимізація

Перш ніж перейти безпосередньо до самої стратегії просування сайту, давайте розберемося з терміном “SEO”. Пошукова оптимізація, широко відома як SEO, являє собою процес виправлення помилок у коді, невідповідностей вимогам пошукових систем і поліпшення якості сайту, щоб він краще ранжувався за ключовими запитами і отримував більше трафіку. 

І хоча процес пошукової оптимізації складний, тривалий й іноді може тривати до 3-6 місяців, містить безліч етапів і вимагає спеціальних навичок, проте, з точки зору бізнесу, послуги SEO збільшують шанси з’явитися на перших сторінках у видачі, опинившись прямо перед очима потенційних клієнтів.

Отже, що ж включає SEO стратегія?

1. SEO аналіз

SEO аналіз або технічний аудит сайту – найважливіший етап, що дає змогу зрозуміти проблеми сайту й підготувати план виправлення. Зазвичай послуга SEO аудиту охоплює аналіз конкурентів, вивчення даних Google Analytics, технічний аудит сайту, аналіз контенту та аналіз якості зворотних посилань, аналіз структури сайту та взаємодію з користувачем.

2. Складання плану оптимізації 

Ще один важливий крок – встановлення цілей і розробка SEO стратегії. На основі виявлених проблем підбираються інструменти та приймаються рішення – що і як робити.

Кожна SEO стратегія унікальна, оскільки заснована на результатах аудиту конкретного сайту і конкретної цільової аудиторії.

3. Складання семантичного ядра

Дослідження ключових слів дає змогу зібрати всі можливі пошукові запити, сегментувати їх і рознести по сторінках, отримуючи максимально можливий трафік. 

Пошук ключів може здійснюватися за допомогою різних сервісів (наприклад, планувальника ключових слів Google), проте завжди потребує аналізу та ручного доопрацювання.

Подальші етапи виходять із трьох вищевикладених і включають роботу зі структурою сайту, поліпшення SEO на сторінці, підготовку контент-стратегії та закупівлю якісних зовнішніх посилань.

SEO має вирішальне значення, якщо ви прагнете потрапити в Топ-10 і підвищити конверсію онлайн-бізнесу. І хоча ефективне SEO неможливо зробити за один раз – це тривалий процес, проте навіть частина етапів дасть змогу значно поліпшити ранжування. Більше інформації можна дізнатися на сайті студії Ямбус – про SEO та копірайтинг, внутрішню оптимізацію та зовнішню розкрутку!